Lördag

Gud va skönt det är med helg!  Vad skulle man göra utan helger? :O Jag skulle gå under.

Igår var jag hos Alexandra som hade fest :) Det var riktigt trevligt och skoj! Vi åt middag, dansade som galningar och ägnade oss åt några sjuka lekar. Typ gurk-stafett? Man skulle ha en gurka mellan benen och springa iallafall, haha:P Når jag säger att vi dansade som galningar så menar jag verkligen det, herregud när vi sätter igång alltså, då är det ingen åma-sig-och-ta-på-sig-själv-a-la-hiphopvideo-dans iallafall! xD

Sov hos syrran inatt. Vi segade oss lika mycket imorse som vi alltid gör:P Sen när vi äntligen tog oss i väg, åkte vi till Långvak och lämna nån grej till Henrik och dom som höll på o greja med nån bil.. :P Sen dess har jag bara varit hemma, stört mig att jag har SJUKT ont i nacken och så tror jag att jag börjar bli förkyld :S mår inge vidare..
Men trots det ska jag med Karin och Erik o äta på bryggan ikväll :D Julia och Anna följer också med :) Det blir trevligt!
Efter middagen ska jag bara hem, jag och Kicki ska se på film. :) Ska bli väldigt gött, att bara ta det lugnt!

Nej NU måste jag verkligen gå och duscha, och sen göra mig i ordning!
puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0