orkaaa

Såg den här lilla listan på Dessies blogg (alltså fjortis-dessie med vita läppar) och tyckte den va lite rolig.. jag är ju en sucker för listor så... enjoy ;)

Jag har insett att min senaste kyss: var ganska onödig...
Jag pratar: hela tiden!!!
Jag avskyr när folk: försöker verka så jävla duktiga. fyfan.
Min bästa vän är: har ingen bästa vän, bara flera nära vänner
Min första vän heter: min första riktiga vän heter Kristin :)
Kärlek är: något jag har svårt att visa
När jag borstar tänderna: är jag ganska noggrann
När jag lagar mat: vill du inte smaka, det lovar jag dig!
Jag tänder på: skidkillar!!! haha :P

Jag är rädd för: väldigt många saker!
Den värsta känslan är: att vara ensam när man absolut inte vill vara det
Den bästa känslan är: när man umgås med sina vänner och känner att: fan, va lycklig jag är som har dom!
Jag är bäst på: att va lat
Jag är sämst på: allt som har med sport att göra
Om jag va ett djur skulle jag vara: en säl, haha (fråga mig inte varför, känns bara så)
Min mobiltelefon är: lite trög och sleten men funkar finfint för mig:D
När jag vaknar på morgonen: tänker jag endast: "Jag...vill..sova..MER!!!"
Just nu tänker jag på att: jag är otroligt feg.
Bebisar är: otroligt söta och mjuka!

Kommentarer
Postat av: sofia

jaa, men ifall du åker dit så är det ju gött för scotts! ;D hör av dig om hur det blir då :)

2009-08-11 @ 10:36:17
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0