YEEY

Idag har jag faktiskt gjort allt som jag sa att jag skulle göra. Jag har inte bara bokat klipptid utan klippt mig också! (extrem tur) Jag träffade Agge (vi fikade på sågudden, mysigt!) och så har jag tränat så det räcker för typ en månad framåt - bodyattack. Är ganska nöjd med dagen, då jag brukar va sjuuukt dålig på att göra saker jag säger att jag ska göra.

Det verkar inte som att det blir Lidköping imorn ändå nu... :( Vi tror att dom kanske bara kommer spela i 45 minuter, och Elin tycker inte det är värt att åka hela vägen för att se dom spela i trekvart. (Hahaha, nu målar jag upp Elin som värsta dåliga scotts-fanet, så kommer hon få dåligt samvete när hon hör hur illa det låter, så ger hon med sig ändå. Eller..kanske inte.)

Åh, nu hörde jag mamma säga nåt om mat! Är sjukt hungrig! återkommer snart.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha ja cp!! hehe.. Nej men allvarligt, bara för att du inte jobbar å inte behöver köra en massa mil!! tänk på nön annan nöngång :P

2009-08-11 @ 21:25:09
URL: http://bompaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0