Vad skulle vi göra utan YouTube..? :P

Åh va jag älskar youtube ibland! Speciellt när man hittar människor som är skitduktiga, och gör en massa bra covers på bra låtar!
Jag är inte så där jätteförtjust i r'n'b. Visst, jag lyssnar på det ibland, men då blir det mest enstaka låtar. Och då lyssnar jag på dom låtarna om och om igen, och tröttnar aldrig. Exempel: Halo med Beyonce eller Forever med Chris Brown :P Just nu är det Knock you down med Keri Hilson ;) (Måste erkänna att det är nog mest Sakar som får mig att tycka om alla dom här låtarna, haha -tack honey!) Nej, sidospår...det var inte dit jag ville komma. Jag ville komma till att det finns sjukt många bra människor, och youtube är verkligen ett bra sätt att nå ut till folk. Här hittade jag en skitbra Knock you down-cover, lyssna! :D


 

Två andra tjejer som jag har hittat genom YouTube är RinontheRox (do kallas sig så typ) Dom har jag tjajat om förut, men det är två tjejer som gör r'n'b-covers. Allt från Ne-yo till Alicia Keys. Sök på RinontheRox och lyyyyssna! Tjejerna sjunger skitbra! Och sen finns det massa andra också men jag orkar inte skriva upp alla, haha. Jag blir alltid så himla sångsugen när jag lyssnar på sånt här. Nu ska jag fortsätta nörda mig. Puss♥

Ps. Det blev inga kärleksmums, jag råkade glömma kakan i ugnen.....:P

Kommentarer
Postat av: sofia

drittbra!

2009-08-14 @ 10:00:30
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/
Postat av: angelica

svar på din kommentar:

jag tro inte du läste hela bloggen, eller så förstod du inte.

säger man inte ifrån när killar behandlar en som ett objekt och en leksak eller tar dess kommentarer med en klackspark, fnittrar lite och låter en syster som försöker skydda en bli förnedrad och kallad manshatare så kallas det inte systerskap. speciellt inte när man suttit och tröstat människan då den blivit utnyttjad av män förut. faller man fortfarande för mäns äckliga kommentarer efter att blivit utnyttjad så är man naiv. om en kvinna är naiv faller hon lätt in i fällan hos män och det är kvinnlig idioti. att vi faller för minsta lilla uppmärksamheten.



tjejer ska hålla ihop men det skedde inte i detta fallet. jag försökte men blev dissad framför en man som kommer ge hjärtesorger efter sig. det är därför jag säger att dom får skylla sig själva. dom är alldeles för lättfångade. och i slutändan kommer det vara de som är bittra manshatare. de kommer aldrig uppnå riktigt kärlek från en man om de inte ställer krav och visar att de vill bli behandlade med respekt.

2009-08-14 @ 14:39:17
URL: http://enlotus.blogg.se/
Postat av: karin

jag är helt efter nu! men jag har inte kollat bloggen något. hur som helst, ja, serien är bra! fast jag hoppas att det kommer en fortsättning snart!

2009-08-17 @ 00:18:38
URL: http://lovisally.blogg.se/
Postat av: sakiish

hahaha visst jag älskar den låten :D vsg honey ska lära dej mer o mer haha ! men hon hära sjöng ju rätt bra men tycker om den orginela mest ändå haha :D



länge sen jag läste din blogg fan , bara för att jag aldrig skirver själv glömemr ja bort eran . Vill också kunna va en blogg nörd men orkar ej haah orkar aldrig skriva haha

2009-08-19 @ 23:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0