11:e december

Bleeeh, såg just på msn.com att isbjörnar tvingas äta upp sina ungar för att dom svälter så :S USCH!!! och så var det en bild på en isbjörn med en uppäten isbjörnsunge i käften (bara huvudet och typ skelettet kvar) eeew, det var äckligt.

Idag firade vi lucia på skolan :) såg först lucia i kyrkan klockan åtta, sen fikade vi med klassen innan det var dags för solif-finaler. Kan ju säga att det var ganska mycket naket, haha.
Sen tog jag, Anna och Sofia en sväng på stan. Jag och Anna åt thai till lunch, gött. På vägen hem hade vi värsta psykologpratet, och vi var så inne i det så vi stod utanför Anna i säkert en halvtimme och pratade. Men jag tror vi redde ut en del saker och så, så det var bra. Hade dock varit lite skönare om vi hade suttit inne under en filt, istället för ute i kylan så vi typ frös tårna av oss:P

Aaah, nu känner jag mig jättestressad. Jag ska snart iväg på luciakröningen i kyrkan, och det känns som att det var tusen grejer jag skulle göra innan dess, men jag kommer inte ihåg vad det är. Hatar den känslan :(
Försöker lugna mig själv med lite Kristina från Duvemåla men det går inte så bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0