Andra advent

God morgon/ Goddag på er :)
Jag lyckades städa lite igår faktiskt, innan vi åkte till stan för att handla och hämta Sofia. Duktigt av mig ;) Resten av klassen kom hit runt sju, och då åt vi. Tacos är verkligen så jävla gott, tröttnar fan aldrig. Jag (och lite Sofia) hade gjort en cheesecake också, den blev äcklig. Haha. Men vi åt pepparkakor också, och drack massa glögg. Jag tjatade på alla hela tiden "Vill ni ha mer glögg???" och hade lite svårt att förstå att inte alla är lika galna i glögg som jag. Vi hade det jättetrevligt iallafall och spelade Med andra ord. Jag och Lewi var så jävla kassa, herregud. Det slutade iallafall som någon sorts förfest då jag, Sofia, Karin och Johanna bestämde oss för att gå ut. Lewi fyller ju år idag, så han och Carl skulle på Palle (haha).
Klockan hann väl slå tolv innan vi va på Tiki, tror jag. Julia var snäll och körde oss :) Det var faktiskt riktigt roligt på Tiki igår! Jag kan ju bara tala för mig själv, men jag tror dom andra hade lika kul som jag. Han som spelade igår var riktigt bra, han spelade allt från Volbeat till Carola. Då blev jag nöjd :) Vi dansade och skrattade mycket, jag tycker om mina ku3-tjejer. Det är aldrig tråkigt med dom! Synd bara att inte resten av tjejerna också var med..
Måste bara berätta om vår lilla musik-fight igår. Vi har ju ganska delad musiksmak i klassen, eller ja, egentligen är det väl bara Carl och Lewi som skiljer sig från oss andra, men ändå. Vi pendlade mellan Backstreet Boys, Westlife och massa konstig musik som jag inte har nån aning om vad det var för nåt, som killarna ville höra på. Det blev en konstig blandning iallafall:P Fast vi lyssnade självklart på We are the world och I don't wanna miss a thing och hade allsång. Hahaha, så himla kul.
Ska tillägga också att jag sitter och lyssnar på Westlife just nu. Jag tycker faktiskt att dom är bra på riktigt :P

Usch, idag måste jag plugga massa. Hatar det. Men har svenska-inlämning på tisdag, spanskaprov och psykologi-inlämning på onsdag samt NuKo-prov på torsdag.. Kommer helt omöjligt hinna med allt detta under veckan, speciellt eftersom jag ska ha myskväll med Anna & Elin på tisdag.. eller var det onsdag? :P Hoppas på onsdag, då det inte är så jättemycket att läsa på i NuKon. Jaja... dags att sätta igång!

Kommentarer
Postat av: Elin

vilken partymusik ni lyssna på ;) hahaha

2009-12-06 @ 14:50:16
Postat av: sofia

ku3 <3

2009-12-06 @ 16:44:50
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0