freaky friday!

Här sitter jag och har nyss ätit frukost.. höhö. Knäckebröd med julskinka och senap.. sååå gött! :) Måste snart sätta i gång och städa (mitt rum ser förjävligt ut) för i kväll kommer klassen hit så ska vi äta tacos och ha det trevligt. Blir lite glögg och sånt mys också!

Ja.. gårdagen va knäpp. Jag hade bara en lektion från 8 - 9, och helst hade jag gjort som resterande i min klass; gått hem och sovit. Men nej, jag och Sandra har ett disco att ordna så jag och min chaufför Julia tog bilen och åkte runt över hela stan och lämnade lappar på alla skolor om discot. Sen åkte vi till Taserud och satte upp Sexy Santa-affischer. 13.10 hade jag tandläkartid, så det blev att skynda sig dit. Efter verkstan bar det av mot musikskolan, där jag skulle ha en kort sånglektion. Jag och Julia hade inte ätit nåt sen frukost, så efter att jag varit och hämtat mina grejer på skolan så drog vi och åt pizza. Dock var det inte så gott som vi tänkt oss :( Seeen åkte vi till amab och väntade på en seg pappa. Åt lite kakor så vi blev ännu mättare (något jag ångrade bittert senare) och sen åkte jag hem. Var väl hemma fyra, och då kom jag på att jag hade tänkt träna. Smsade Karin, stepen började halv fem. Sprang in och hämtade träningskläderna och åkte till Hälsokompaniet. Åh herregud säger jag bara, det var verkligen ett wake up-call. Har inte varit på stepen på flera månader, och det märktes verkligen. Min kondition har åkt rakt ner i botten. Orkade nästan ingenting.. hade världens håll genom hela passet på grund av den där jävla pizzan också! Ska aldrig mer äta pizza innan träning, haha (vem fan gör det?!). Efter träningen tog jag och Karin en promenad innan pappa hämtade upp oss och vi åkte hem. Väl hemma tog jag mig ett bad och lyssnade på luciasånger. Sen gjorde jag iordning lite glögg och pepparkakor, så kom Julia hit och vi såg på Idol. Sååå skönt att äntligen få ta ut sin lediga dag:P

Jag röstade som en idiot på Calle & Erik, ville göra allt jag kunde för att Tove skulle åka ut.. men innerst inne visste jag att det var Calle som skulle åka. Usch, förstår verkligen inte varför alla gillar Tove? bläää.
SERIÖST hur bra var inte Erik när han sjöng Run to the hills? Både jag och Julia satt helt mållösa, jeeesus.
Och SEN så kommer Westlife in! :D då blev mitt pojkbands-jag lycklig! Dom är helt klart bästa pojkbandet, dom kan sjunga på riktigt, deras låtar är bra och inte bara smöriga.
Jaaa, och sen, förstår ni hur paff jag blev när Tove åkte uuut?! Jag var verkligen helt inställd på att hon skulle få vara kvar, eftersom alla älskar henne så jävla mycket. FYFAN va glad jag är över att det är Calle och Erik i final! Jag satt och hoppade i soffan, haha. Julia tyckte jag var sinnessjuk. Men sån är jag ;)
Efter lite mer tv-tittande åkte vi och hämtade Emma och hennes kompisar i Edane. Dom hade haft klassfest.. då kom jag att tänka på vad roligt med måste vara att ha en stor fet klass som man kan ha värsta festen med. Då kom jag på att kultur, ekonomi och språk borde ha förfest nångång innan en studentfest. Vi har ju ändå en del lektioner ihop.. vore kul tycker jag :) 

Ojskipojksi va långt detta blev! Nu måste jag verkligen städa, bajs.
PUUUUSS

Kommentarer
Postat av: Anna&Divino

Julskinka å senap på vörtbröd, mmmmm =)

Ville också ha ut Tove, hon sjunger ju bra men det är något oärligt i hennes blick som jag har skitsvårt för...

Haha, du skriver så jäkla roligt, bra roligt =) Du får mig alltid att le du :) Ses snart då va?? Kozen

2009-12-05 @ 23:07:26
URL: http://divino.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0