Frost

Något helt annat som jag vill säga att det är var helt underbart vackert ute idag! När jag gick från bussen hade det inte blivit helt mörkt, så jag kunde gå och titta på allt som är vitt och gnistrande av frosten. Önskar att man kunde spara bilder i huvudet som man kunde föra över till andras människors huvuden, för i så fall skulle jag visa hur fint två långa grässtrån glittrade. Dom var lite böjda och glittrade jättemycket, åååh det var så fint! Lika fint som vampyrer i solsken ;)

Crab Apples with Hoar Frost

Kommentarer
Postat av: angelica

Edward!

spara bilden i huvudet och måla den sen så delar du med dig utav upplevelsen :)

jag håller med dig, det var verkligen vackert ute idag :)

2009-12-03 @ 23:14:23
URL: http://enlotus.blogg.se/
Postat av: Anna&Divino

Lika fint som vampyrer i solsken... =) Du har verkligen blivit biten!

2009-12-05 @ 11:00:55
URL: http://divino.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0