HAHAHA

Okej. Den här veckan har ju börjat sååå bra. Igår var jag så trött att jag inte orkade gå på dom två första lektionerna, så jag kom två timmar försent till skolan.

Och ja. Idag vaknade jag, tittade på klockan och såg att den stod på... 12.03! WTF?? Har aldrig blivit så chockad, haha. Jag har inte ett enda minne av att jag hört alarmet, och stängt av det. Hur trött jag än är, så brukar jag ändå höra alarmet efter en stund. Mamma hade inte kommit in och väckt mig, där har vi ett bevis på att jag inte kan vakna själv, utan måste ha någon som väcker mig! Hahaha. Men jag brukar ändå höra om mamma grejar i badrummet...? Helt sjukt, jag måste ha sovit i ett sträck från 00.30-12.00. Hahaha. Jeeeesus, om inte Sandra hade rekordet med att sova till 15.00, så skulle ju det här va rekordet för en skoldag!
Nu har jag bestämt att jag ska ha 100 % närvaro resten av terminen (vilket är 1 och en halv vecka).
Punkt slut.
Jag sa nånting i går om att min kropp redan har tagit jullov.. och nu fick jag det bekräftat, med basta!

Kommentarer
Postat av: Anna&Divino

Men då behövde du verkligen sova =) Skönt att vara utvilade inför lovet :) Ses ikväll!

2009-12-09 @ 09:27:18
URL: http://divino.dinstudio.se
Postat av: angelica

Hahaha! det där händer mig också.. Rätt ofta :P

2009-12-09 @ 21:30:57
URL: http://enlotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0