Jul i vårt hus

Gomöran =)
Idag måste jag definitivt ta tag i städandet av mitt rum, efter en otroligt slapp (och skön) helg. Fredagen blev succé!! :D Jag och Sandra var överlyckliga, vi trodde aldrig det skulle komma så många och bli så bra. Flera kom fram under kvällen och sa att det var jätteroligt och det var många som dansade. Folk var jättefulla och våra fina dekorationer var inte så fina efter kvällens slut, men vad gör det? ;)
Resten av helgen var slapp som sagt, förutom jobb lördag och söndag kväll. Har ätit onyttigare än jag någonsin gjort tror jag, då jag lyckats pricka in hamburgare, pizza och massa godis under en och samma helg.
Men idag ska det julstökas! Jag ska tvinga hit syrran så hon får göra mig lite sällskap, mamma och pappa är på jobbet :( Man kan ju inte julstöka själv!



Tänkte göra lite julgodis.. Får se om vi hinner, men jag hoppas det :) Det är ju det bästa!

Kommentarer
Postat av: karin h

är det du som har bakat på bilden? ;)

2009-12-21 @ 12:51:37
Postat av: Jojo

Hahaha, nej verkligen inte ;P googlade en bild bara haha! ;)

2009-12-21 @ 23:45:52
URL: http://jojsaan.blogg.se/
Postat av: karin h

haha ;D jag tänkte att det kanske var en bild från ifjol, eftersom du inte börjat bakat när du skrev inlägget här ^^ hihi. när får jag se dig på hk igen då? :P

2009-12-22 @ 09:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0