Konsten att få saker gjorda

- är något jag inte begåvats med. Jag har NuKo-prov på torsdag, har inte läst på ett jota och jobbar både ikväll och imorgon. Jag borde dessutom skriva loggbok, göra spanskaläxan, engelskaläxan, skriva ut discolappar. Vad gör jag? Allt utom det förstås. Får för mig att jag måste skriva "viktiga" sms, så det gör jag. Skriver in en massa "viktiga" saker i kalendern, och tycker därmed att jag är jätteviktig och jätteduktig. Och så MÅSTE jag ju uppdatera bloggen också, tydligen.

Har faktiskt några roliga saker jag måste berätta; igår fick jag planschen med Jacob på av Erica (snäll chef) :D Känner mig som en fjortis, men han är ju så het.
Dessutom så mötte jag Tommy förut och han sa att min och Sandras affärsplan såg fin och bra ut, en av dom bästa han fått in på länge! Nu känns det definitivt värt det :D
Snart snart snaaaaart kommer Sexy Santa-affischerna upp! Och idag fick vi även inbjudningar till student-nyårs-festen. Det kommer bli aaawesome (haha.)

Kommentarer
Postat av: Elin

Åååh du fick den :) hehe

2009-12-01 @ 18:04:33
URL: http://bompaa.blogg.se/
Postat av: angelica

Kom på en grej när vi lyssnade på "twilight" musiken och såg bilder från filmen. Han har ju världens underbett grabben. Han är inte snygg!

2009-12-03 @ 12:32:18
URL: http://enlotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0