muuusic

Sitter och lyssnar på musik på (sofias) spotify och såg en basshunter-låt på "what's new?". Tänkte att jag skulle lyssna på den, bara för att. Och jag måste säga att han måste ju ha musikbranschens sämsta engelskuttal? Jag kanske är seg som upptäcker detta nu, men borde han inte ha lärt sig lite bättre efter att ha spelat in en del låtar tycker man.. Fattar inte. Hur kan man spela in låtar på småländsk engelska? Och ännu värre, jag har aldrig hört någon sjunga med mindre känsla någon gång! Ingen känsla aaaalls. Det blev väldigt platt.
Okej, varför i helvete sitter jag och analyserar Basshunter?! Jag får fan ge mig. Puss.

Kommentarer
Postat av: sofia

han är så sjukt ful

2009-12-03 @ 17:23:56
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0