Nyårsklänning

Jag beställde ju en klänning i måndags, och idag kom den. Fan, knappt så jag hann blinka ju.
Jag slet upp paketet och tog fram den.. och den var till och med finare i verkligheten! Den har ett skimrande tyg, men volangerna är i matt chiffong. Dreeetsnyggt :) Så satte jag på mig den, och var livrädd för att den skulle sitta fult (som den klänningen jag beställde från asos.com som jag fick skicka tillbaka) men den satt jättebra! Jag är så glad, haha. Den har ganska djup urringning, och jag har ju inte så stora bröst, men jag ska jämt sy ihop den en centimeter, så ser det ut som att jag har större bröst ;)

Nu har jag bara lite smågrejer att handla, typ smycken och strumpbyxor, sen är nyårsoutfiten fixad. Framförhållning vet ni, det är ju min grej! ;)


Kommentarer
Postat av: Anna&Divino

Vart köpte du den? Klänningen alltså :) Lägg upp en bild vettja. Tack för en mysig kväll, igen! Pussen

2009-12-10 @ 00:22:28
URL: http://divino.dinstudio.se
Postat av: Anonym

Ah, den var ju dretfin! =) /Anna

2009-12-11 @ 12:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0