Paradise Hotel

Okej, nu ska jag skriva ett helt inlägg om Paradise Hotel. Patetiskt, jag vet. Men jag är helt jävla fast. Innan jag går in på PH vill jag bara säga att helgen var sjukt rolig. Discot gick suveränt (tack för hjälpen allihopa!) och kvällen fortsatte sedan på tiki, där det var drag, och sen slutade den på ett konstigt, roligt sätt.

NU: Paradise Hotel.
Alltså, man hatade ju Jackie från början när man såg på det. Tyckte hon va helt störd. Men nu, när man har fått se vilka idioter Andreas och Catja är så börjar man ju fan tycka om Jackie. Herregud... Catja. Jag finner inga ord. Människan är så jävla falsk så det är inte sant. Tyckte fan bättre om Francesca än om henne. Jag tycker om Greta och Cimon, men dom är alldeles för mesiga och tror på allt som Catja och Andreas säger. Tycker dom borde bli ett par, dom är så gulliga. Och Annelie och Christoffer tycker jag också bra om, dom känns äkta. Även om Annelie pratar på ett sjukt irriterande sätt.. :P Idag kom ju Rami in och det var väldigt kul. Han är självsäker, kommer in och börjar spela spelet direkt. Hoppas verkligen han lyckas övertala Greta så att dom får ut nån av Catja och Andreas. Fast egentligen så skulle nog programmet vara rätt tråkigt utan dom. Men jag hoppas Rami får vara kvar ett tag iallafall, men chanserna är inte så stora. Det har ju inte gått så bra för dom andra nykomlingarna liksom. Haha, det var så sjukt kul när Jackie sa "Nej, jag skulle aldrig kunna ligga med Patrik. Han är en kåt hobbit. Nej usch, va äckligt"

Okej. Nu är jag väl officiellt 100 % white trash när jag följer Paradise Hotel och dessutom skriver ett engagerat inlägg om det i min blogg. Ka-ching!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0