Tom plånbok...

Buhu, nu är jag fattig. Fast jag får helt klart skylla mig själv. Jag beställde nyss nyårsklänning. Nu förlitar jag mig TOTALT på att Erika sätter in lönen innan jul, annars kan några i min familj bli utan julklappar. Herregud vilken hemsk människa jag är, köper klänning till mig själv innan jag har köpt alla julklappar. Nej men hon sa faktiskt att hon skulle sätta in den innan jul så :) Klänningen är iallafall jääättefin, och jag vet redan hur jag ska matcha den :)
Så här ser den ut:

Monika Dress SEK 584, Koola Anna - NELLY.COM

Tyckte jag hade pluggat så bra ikväll så jag kunde köpa denna :) Haha, det är illa när man börjar belöna sig själv för att man har pluggat!

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0