Bio och mys :)

Vaknade halv ett idag, igen.. tänk va lätt det är att vända på dygnet!
När jag vaknat åt jag, sen satte jag mig och läste ett tag, innan jag gick en liten promenad med anna. Egentligen skulle jag ta bussen in för att träna, men så ser vi en bil med någon som vinkar inuti, och vem är det om inte Sassa!! Hon fick körkortet igår, så GRATTIS GRATTIS till henne! :D Jag fick i alla fall skjuts in till stan, skönt :)
Sen träna jag. Det va helt sjukt idag.. visst, jag brukar bli jääävlígt sleten på stepen, men idag vet ja inte va det var med mig. Antingen så har min kondition blivit sämre sen ja börja träna (?) , eller så va ja konstig idag. Först gick de som vanligt, jag kände inget ovanligt, men helt plötsligt efter halva passet blir ja så jävla trött så jag mår illa.
Jag vill bara lägga mig ner och dö typ. Svetten rinner som fan och jag orkar inte göra alla rörelser, hur mycket vilja jag än hade. Var ju så jävla pinsamt ju, alla trodde säkert jag var värsta tjockisen med skitdålig kondition (nu har jag ju ingen vidare kondition, men idag var det värre) som inte orkade va med på allt, men ändå skulle stå längst fram och ha sig. Trodde seriöst att jag skulle bli tvungen att avbryta och gå ut där ett tag.. Blev lite bättre efter en stund iaf,och jag klarade mig igenom hela passet. Jaaajaa, nog om det.

Efter träningen skulle jag bli hämtad av mamma men det sket sig, så jag skulle ta bussen hem. Men först skulle jag förbi bion och boka biljetter :) Och när jag va färdig med det, så missar jag bussen med typ två minuter. Så jag fick knalla hem. Efter det helvetes-passet. Jag var lite pissed off och hungrig när jag kom hem, 1 timme och 10 min efter att jag va klar på hk. Jag fick skynda mig in i duschen, göra mig i ordning och äta skitsnabbt för att sen åka iväg igen och gå på bio med Julia, Sandra, Alex, Sofia, Anna & Marcus. Haha. Vi såg "Män Som Hatar Kvinnor". Den var bra :) Är inte så förtjust i såna filmer, och jag hade lite högre förväntningar men den va ju helt klart bättre än Beck! Lisbeth Salander va cool, där har vi en kvinna med tag i! :P Efter bion gick vi hem till Sandra, satte på teven och tittade lite halvt, men pratade desto mer :) Det var kul att se Sandra igen, de va ett tag sen :)

Såna här dagar gillar jag. Det behöver inte hända nåt speciellt, bara man gör något kul, men ändå inte stressar runt :)
Visst, jag fick stressa lite innan bion men sånt händer mig varenda dag så det är ingen konstigt. Och så fick jag ju gå hela vägen hem, och då blev jag lite sur, men det var ju flera saker som var bättre som vägde upp det.

Usch, snart är lovet slut :( Jag tycker ändå det har varit ett bra lov, har både gjort roliga saker och vilat upp mig. Att få gå på Håkan-konsert gör ju att man kan ha tråkigt i en månad efter, det gör liksom ingenting. Ååh, jag längtar lite tillbaka faktiskt.. men förhoppningsvis dröjer det inte allt för länge innan jag får se han igen!! :D

Nu ska jag lägga mig och läsa innan jag somnar. Imorgon ska jag och mamma till Långserud och Esthers café. Dom har nån typ av "Afternoon tea" där som hon har anmält oss till, det blir nog mysigt. Annars har jag inget annat planerat. Blir nog film på kvällen skulle jag tro ;)

Ojojoj vilket långt inlägg det här blev, ändå skrev jag bara om min dag:P Grattis till den som orkade läsa så här långt säger jag;)

Natti natti, sov gott!

(Haha)

Kommentarer
Postat av: sakii

hahahhah grattiiss til mej omg att du orkar skriva så mkt :P





fan nu hann vi inte hitta på nått under hela lovet :( har vart så stressad och de har vart så mkt därför fan :( men kanske kan ta de på torsdag lr nått ?3

2009-02-28 @ 15:36:07
URL: http://sakar.blogg.se/
Postat av: Anna

grattis till mig å=) Du skriver så roligt så skriv på du=)

2009-03-01 @ 18:26:13
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0