freeedag :D

Nu sitter jag här igen i datasalen utan att göra nåt.. som varje fredag ;) haha!
snart ska vi äta semla :D gött! sen ska jag försöka övertala Hans så jag får gå lite tidigare, så jag hinner hem och hämta alla grejer hemma, innan jag skyndar hem till Kicki där vi ska förbereda för kvällens partyy :D haha.
Jag skulle ju tagit med mig alla grejer till skolan, men jag satt uppe skitsent, och så var jag så trött & stressad imorse så jag glömde såklart en massa saker. Så nu får jag stressa ännu meeer.. så typiskt mig att krångla till allt ännu mer när det redan är nog krångligt och stressigt. Men vid elva ikväll när dom andra brudarna drar ut på Tiki så ska jag åka hem, och sova!
och jag höll ju nästan på att glömma; om 1,5 timmar är det LOOOOOV.
det ska bli helt underbart. få sova ut. läsa. se håkan!!!!. parta. skratta. äta goda saker. kanske shoppa upp studiebidraget.

pösser


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0