Hola

Det är inte lätt att försöka plugga spanska när ögonen kämpar emot hela tiden.. jag är så trött! jag vill soooova! Men det kan jag ju inte göra, klockan är ju halv åtta.. Så därför kommer jag sitta uppe och kämpa med spanskan, och sen vid tio ungefär, då kommer jag vara pigg igen. Så då kommer jag inte att kunna somna då. Tro mig...jag har varit med om detta förut.

Anledningen till min trötthet är ju då dessa 1,3 mil(en) på skidor. PUST, skulle man kunna säga. Det var bland det jobbigaste jag har gjort i hela mitt liv.. men det slår ändå inte cykel-klassikern, den är fan värst. Men den har sin lilla charm också på nåt vis. Egentligen förstår jag inte varför jag utsätter mig för såna här sportfånerier. Det är ju inte direkt så att jag känner ett behov av att passa in hos sport-människor. Äh, jag vet inte. Jag tycker om att utmana mig själv:P Ibland. Ibland inte alls :P

Jag har iallafall godis till hjälp i mitt spanskapluggande, haha. Tyckte inte det gjorde så mkt med godis på en tisdag när jag säkert bränt en miljon kalorier idag. I och för sig åt jag pizza förut också, men vafan. Jag har aldrig sagt att jag är nyttig.


Kommentarer
Postat av: Jossan såklart :P

snyggt slut där jojo ;)

2009-02-10 @ 22:37:26
URL: http://josefinethorin.blogg.se/
Postat av: Anna

Uh va duktig du är ! Ja va inte med på en enda klassiker jag, hehe =)

2009-02-11 @ 00:04:50
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: Kockoo

Haha, Dä ä rätt slut på dagen de jojo ;D

2009-02-11 @ 08:23:23
Postat av: tina

om det känns bättre så kan jag ju säga att det var längre än 1,3 mil :P

2009-02-14 @ 12:33:55
URL: http://tinasofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0