mätt

Ja det är jag nu det, magen är full med syrrans spaghetti och köttfärsås. så gött! Vi har hämtat min gamla dator och sitter och kollar på en massa gamla, fula roliga bilder.. eller just nu är det mest tv:n:P
idag är det första kvällen på länge jag inte har nåt skolarbete jag vet att jag borde/måste göra. Jag kan bara slappna av och titta på tv..så jävla gött! att nationella provet gick rakt åt helvete är redan glömt ;)

va skönt det vore att somna nu... :) inte så hilma bra kanske men. Åååh jag längtar så tills lovet (bara två dagar kvar nu)!!! Vi ska fira Kristin som fyller 18 år imorgon, till emma på middag och HÅÅÅKAN på söndag!!!  :D och så ska jag få läsa Breaking Dawn..gud va jag har längtat! och på onsdag blir det party hos Johanna :) det ska bli så jävla gött att göra vad fan man vill, utan att veta att man måste göra massa andra saker... jag ska verkligen försöka koppla bort skolan helt. Jag är så sjukt skoltrött just nu!

nu ska jag sträcka ut mig på soffan och göra ingenting ;) Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Anna

Lägg ut lite av bilderna då =)

2009-02-19 @ 00:59:42
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0