rastlööös

Nu är jag hemma från Johanna. Det var fest där igår och så sov vi där. Kvällen var jätterolig och trevlig! :D alltid lika kul att va med mina sköna partybrudz ;) hade med mig kameran, men orka inte ta några bilder som vanligt, men dom andra tog jättemånga så jag ska nog be dom skicka.

Dock vet jag inte vad jag ska göra nu.... har ganska tråkigt. Jag har varit hemma i cirka en halvtimme - och är redan sjukt rastlös. Det är nästan som en sjukdom, jag kan inte vara själv länge alls. Jag vill jämt ha folk runt mig, och så får det gärna hända nåt också. Visst, jag kan spendera flera timmar framför datorn själv och så, men jag klarar inte att vara själv en hel dag. Speciellt inte idag, usch!!! Jag känner jämt hur rastlösheten kommer krypande i kroppen. Måste nog ringa Anna eller någon snart :P
Egentligen skulle jag kunna sysselsätta mig själv hur lätt som helst, med att städa. Eller nåt annat nyttigt. Men jag är inte upplagd för det heller idag. Så det får bli nån annan dag (det vill säga aldrig).

Men först innan jag tar itu med rastlösheten ska jag kolla lite bloggar, äta mat och ta en dusch borde jag nog också göra:P

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Elin

Va skulle du ha en kamera te egentligen onge :P roligt å se bilder ju!..

2009-02-26 @ 17:39:11
URL: http://bompaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0