thank god it's friday

Är i skolan nu.. vi har religion, eget arbete, men jag orkar ju som vanligt inte göra något :P

Ikväll ska jag hem till Emma, vi ska kolla på  kärleksfilmer och äta oss feta. Imorn ska jag hem till Sofia och bojkotta alla hjärtans dag haha, vi ska äta glass och se på sex & the city eller typ actionfilm eller nåt  xP sen MÅSTE jag göra lite matte. En ganska lugn helg alltså, men det behövs för nästa helg blir inte fullt så lugn..födelsedagsfest, klassträff och konsert i västerås ska jag få in på tre dagar:P Tur att vi har lov sen :D

Ska sola sen också, jag och Sofia. Och baka snickerskakor, det är ju så jävla gott. Är ganska hungrig nu. Tacobiffar med mango chutney- dressing är det idag haha, hoppas det går att äta.

Nej nu ska jag försöka få nåt gjort här :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ingen ide att hoppas, det går äöndå inte. din lilla schnaling. schnaling. KÖRVSCHNALIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KÖRVSCHNALIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-02-13 @ 10:46:31
Postat av: saki :)

hehe aww jora de nämligen så att jag jobbar på onsdag men ja kan fixa de så att jag jobbar på torsdaf istället eftersom ja vill helst va me dej på onsdan haha :)



btw , happy valentinesday älsk , hoppas att du har haft en underbar dag :) puss älskar dej <3

2009-02-14 @ 23:42:30
URL: http://sakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0