Rapport från en annan del av Köping

Hejhej :D
Nu är jag i Köping. Eller ja, det har ja varit sen igår, men har inte tänkt på att blogga. Snart ska vi åka hem.
Igårkväll var ju jag, Angelica och Evelina på Håkan i Västerås. Det var skitbra, som vanligt :D Jag har varit på bättre konserter, men det blir aldrig dåligt med Håkan. Han ger en verkligen valuta för pengarna, haha. Visst, han gör ju "slentrian"spelningar, men det märks inte så jättemycket. Han gör verkligen allt för att man ska tycka om det så mycket som möjligt. Han hade lite annorlunda låtlista igår också, det var bra :) Ingenting slår dock spelningarna på Liseberg och på Scandinavium, men det är ju för att det är i hans hemstad, så det är ju inte så konstigt.
Jaja, nu har jag nåt att leva på ett tag :D

Tänkte jag skulle berätta lite om fredagen och lördagen också :)
Vi firade ju Kicki i fredags, och det blev riktigt lyckat! Det var hawaii-tema, och Kicki var skitsnygg med sommarklänning och blomma i håret. Maten va skitgo, och det blev fint med våra hawaii-dekorationer. Dom andra festade lite hårdare än mig dock, ja va trött som fasen.
I lördags åt vi mat hemma hos Emma, göttgött var det också. Och så tittade vi på Melodifestivalen :) Molly och EMD är typ dom enda jag kommer ihåg. Molly var bra, EMD var rätt pinsamma xD

Nu ska jag klä på mig, göra mig i ordning, packa och så.
pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0