Måns till eurovision!

Här sitter jag och äter upp Elins godis när hon inte ser, busigt värre :P Vi ska snart kolla på Patrik 1,5! Den filmen är så jäkla rolig.

Dagens Gossip Girl-avsnitt...bra! Tycker att det har blivit lite sämre, men det är kul att se på Jenny. Herregud vilken  tonårsrevolt!

Kom på att jag måste ju kommentera gårdagens Melodifestival. Jag såg faktiskt hela - Sofia är en schlagertönt ;)
Måns var ju klart bäst - han har allt! Sen tycker jag att Markoolio var väldigt rolig, hahaha. Och dom där countrytjejerna, gud vilken fin låt! Men inte riktigt schlager...precis som Lasse Lindh. Bra låt - men ingen schlager. Tänk om Håkan skulle ställa upp i Melodifestivalen liksom...eeeh? Iallafall; Jag hoppas att Måns tar hem hela skiten!! :D


Kommentarer
Postat av: sofia

jag tycker om schlager :D

2009-02-16 @ 06:55:04
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0