tröttis

Nationellt prov i Matte B imorgon. Jag är så jääääävla nervös. Jag vill så himla gärna ha godkänt, men oddsen för det är inte särskilt höga... men jag ska verkligen ge allt imorgon och hoppas på ett G. Tanken på att göra omprov eller, om jag har riktig jävla otur; få IG på kursen och gå sommarkurs, känns inte så jäkla lockande om man säger så.
Nej... nog om fittäckelmatte som Sofia kallar det.

Jag är skittrött, och det har jag varit hela dagen...hade bad imorse, vi bastade efter och det blir man ju skittrött av så det gjorde inte saken bättre. Vi segade oss jättemycket efteråt, sen gick vi och åt. Sen spanska, det gick nästan bra på glosförhöret idag haha ;) sen...dubbeltimme filosofi. Ja...Vi fick tillbaks våra uppsatser - det gick bättre än jag trodde men jag fattar seriöst inte hur han kunde sätta det betyget...men men. Slutade med svenska, vi fick gå tidigare och det var nog en jävla tur för jag hade seriöst inte klarat göra nåt mer.

Har itte sö möe mer vettit å säje just nu.
Vi hörs ;)

Kommentarer
Postat av: sofia

det kommer gå bra :) LYCKA TILL MED FITTÄCKELMATTEN!!!

2009-02-17 @ 17:42:46
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0