21:57

Nu ska ja berätta för er hur det gick med mina planer. Jag klädde på mig, fräschade upp mig i form av en dusch, satte upp min väggdekoration, men den ville inte sitta fast så jag använde den som schablon och skissade upp på väggen, så ska jag köpa grön färg och måla istället. Blir ju typ samma sak. Då ska jag ta en bild och lägga upp :) eller så får ni komma hem till mig och titta! iallafall; Jag gick inte till mc donalds, var inte hungrig:P Jag köpte inga biljetter heller, och ingen filosofi.  Den ska in på tisdag, braaaa Jojo! Jag fick alltså 3/6 saker gjorda på min lista. Som jag nämnt nån gång förut så älskar jag att göra listor, därför ska jag göra en till. Det får bli min planer inför veckan. Om det nu skulle intressera någon..well well.

Måndag: skriva filosofi som aldrig förr.
Tisdag: skriva på 12-månaderskontrakt på hälsokompaniet. uuuh, då börjar det på riktigt.
Onsdag: ja vad ska man hitta på då?
Torsdag: antagligen köpa present till Sandra.. :)
Fredag: som fyller 18 år och firar det med middag hemma hos henne :) och så får vi STUDIEBIDRAG :D
Lördag: kommer säkert vakna upp i sandras soffa, och sen träffa anna och julia för film och godis. bara en gissning ;)
Söndag: fira att det är februari? nej jag vettefan.

Genom det här kom jag fram till att det inte är någon idé att göra en sån lista om man inte är en upptagen person, och in my ass att jag är. Jag tycker ju bara om att göra listor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0