"det har jag räknat ut på kalkylatorn på min MACINTOSH!!"

rubriken är ett citat från allas vår Johanna Wide.. www.johannakristinaelisabet.blogg.se (kan ju fan inte länka på denna jäkla mac:en) 

Jag befinner mig för tillfället i en liten (eller rätt stor egentligen) gillestuga ute i bossebyn. Jag är här på tjejkväll med Johanna (värdinnan, hennes mormors hus) Lotta, Anna och Emma. Vi har precis ätit tacos, och nu lyssnar vi på norsk musik och skrikpratar. Det blir oftast så när vi umgås, alla vill prata samtidigt och slåss om uppmärksamheten hahah ;P Men jag älskert! 

Trodde inte jag skulle ha tillgång till dator förräns imorgon, när jag kommer hem igen, men vad fan trodde jag!? Johanna hade självklart med sig sin älskade mac, så jag snodde åt mig den snabbast möjligt. 

Resten av kvällen ska vi spela spel, äta chips och...ehmm...se på Twilight. Jag är en sån nörd. Herregud. Nej men Emma har inte sett den, och så hade Johanna laddat hem den och tagit med den hit, så jag har liksom inget val xP

Tyvärr tog jag inte med mig adaptern hit så kan inte visa några bilder..har iallafall fått kameran nu så jag ska lägga ut bilder as fast as I can.

Emma hälsar att jag inte får glömma att skriva att dom sitter och äter light-chips, så tro inget annat! 

Nej, nu ska jag smälla i mig lite chips och prata vidare med mina härliga flickor! :) 

Kommentarer
Postat av: Elin

Man ska inte äta light å mindre fett produkter står dä i min solo! Haha ;)

2009-01-06 @ 01:46:33
URL: http://bompaa.blogg.se/
Postat av: johanna

Klart man ska se twilight när de ä tjej kväll!! och kan det bli bättre än att den spelas på en mac? + att man kan ta bilder på mister hottiehottie när han klev ur bilen med de solglasögonen? :D

2009-01-06 @ 13:02:33
URL: http://johannakristinaelisabet.blogg.se/
Postat av: Anna

Woho! Frågan är bara om man kan se ett scen fjorton gånger innan man blir trött på det? Svar nej, inte när (som ovanstående smarta flicka skrev) mister hottiehottie kliver ur bilen med solglasögonen!

2009-01-06 @ 14:23:00
URL: http://annailona.blogg.se/
Postat av: Julle

Tredje gången! hahahahahaha

2009-01-06 @ 22:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0