Eclipse

Jag längtar tills imorgon. Av två anledningar.
Ett: Jag ska skriva på 12-månaderskontraktet på hälsokompaniet. Det betyder att jag verkligen måste bli en träningsmänniska, annars slänger mamma sina pengar i sjön. Ett steg i rätt riktning!
Två: Sofia tar med tredje boken, Eclipse ('Ljudet av ditt hjärta' på svenska) till mig imorn. Iiiih :D jag skulle ju som sagt vänta med dom två sista sa jag, men jag kan inte hålla mig! Den här är på engelska, men den finns inte inne på svenska på bokhandeln här i stan, så vad gör man inte..;) Som tur är så har vi inte många läxor eller prov denna vecka, så jag kan läsa :D :D

Snart blir det sängen för min del, godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Men kan du inte köpa den svenska boken också da? Ja vill ju låna den då! Har iaf läst halva första snart ;) Ä inte lika nörd som dej fast dä känns som om ja läser skitmöe :P hehe..

2009-01-28 @ 10:44:06
URL: http://bompaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0