GÖÖÖTT!

Herregud, jag kom nyss hem från ett bodystep-pass på Hälsokompaniet. Det var så sjukt jobbigt, herregud. Svetten rann och jag var röd som en kräfta i ansiktet, men inte fan gav jag upp! Haha, lyckades hamna allra längst fram i mitten också, perry att alla kunde se mig liksom. Men det är ändå ingen som tittar på någon annan, så det spelar ingen roll. Jag ville typ gå och skjuta mig själv efter en halvtimme, trodde aldrig jag skulle klara en timme. Men det gjorde jag, och nu känns det så skönt!  Har jag gått över till andra sidan och blivit en motionerare måntro? Som det känns nu så kanske det håller i sig... (peppar peppar ta i trä!)

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh va gött de lät. =) Duktig du är! Får komma å gå promenix med mig å Dino nån dag då?=)

2009-01-12 @ 23:08:06
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0