Inte bra

Fan! Jag har gjort ett big mistake. Jag frös så mycket förut, så jag tog med mig täcket till soffan och tänkte läsa lite i "Parfymen" en bok jag ska läsa i svenskan. Känner hur ögonlocken blir tunga, men jag läser vidare. Nu är klockan 18 ungefär. Mamma åker hemifrån (och tränar..) och kvar ligger jag i soffan och läser. Och somnar. Vaknar klockan 20. Yes! Jag har sovit 2 h på den sämsta tiden på dygnet, och jag hade dessutom tänkt att gå och lägga mig riktigt tidigt idag då jag bokat in mig på BodyBalance imorgon 6.45. Nu kommer jag somna runt midnatt och vara en död sill när klockan ringer imorgon klockan 6. Lyckat Jojo, lyckat ;) MEN jag måste tillägga att jävlar va gött de va!

                       
                                                                Det ser ju farligt skönt ut...

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh så typiskt =) Men är man trött så är man... Duktig du är som tränar så fasligt...tänk om jag orkade =)

2009-01-15 @ 23:57:30
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha! Typiskt dej! xD

2009-01-16 @ 21:59:19
URL: http://annailona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0