"jag gillar inte köttkorv och tillgjorda människor"

Vilket blogg-flow jag har idag, eller vad säger ni? Jag vill bara skriva skriva skriva. Egentligen är nog detta en sån kväll jag borde stanna uppe och skriva en massa, men jag är trött och ska ta tillfället i akt och vända tillbaks dygnet. Dessutom har ja massa att göra imorn..blä.

Jag läste just en uppsats som Håkan Hellström skrev när han var 17 år gammal. Den är så jäkla bra. Om ni vill (klart ni vill) så kan ni läsa den här. Det var nog den som gav mig inspiration tror jag. Så ska min nästa uppsats i svenskan bli.

På torsdag åker vi (jag, Malvina, Julia, Fredrik, Martin, Elin, Sandra, Joel och Josefine) till Trysil. Just nu har jag noll lust. Av flera anledningar.
Ett: vissa personer ska alltid komplicera allting och krångla.
Två: jag oroar mig för min skidåkning. alla kommer skratta åt mig. jag ska dessutom åka i två dagar.
Tre: jag oroar mig för skolan, jag har inte bett om ledigt.


Hahaha. Stackars lilla barn.


Kommentarer
Postat av: evelina

woho, jag hittade tillbaka till din blogg igen. :) håkans uppsats är så himla vacker.

2009-01-11 @ 21:43:24
URL: http://duelltre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0