Meeera kläder

För några dagar sedan kom ytterligare en katalog hem till oss, La Redoute. Jag är inte värsta postorder-galningen som det kanske verkar som, men jag tycker det är så kul att titta på alla kläder och få inspiration och sen är det väldigt bra för jag vet att mamma och pappa betalar allt jag beställer därifrån. Haha xD annars handlar jag mest kläder för mitt studiebidrag. Men iallafall..det fanns en hel del snygga plagg, men jag kan ju inte få allt jag vill ha :( Haha, det är så HIMLA synd om mig. Här är mina favoriter i allafall:




Ja, det var bara överdelar upptäckte jag nu :P Jag såg ett par skitsnygga jeans också, men dom fanns såklart inte på hemsidan :( Och en jättesöt vit tunika, den fanns inte heller. Paljettkpftan blev jag lite osäker på nu, den såg lite konstig ut på bilden tycker jag. Men t-shirten tror jag att jag vill beställa. Den är från Soft Grey och jag har beställt baskläder därifrån förut som jag blivit jättenöjd med. Sen tror jag inte jag kan beställa jeansen och koftan, båda är rätt dyra så jag får nog välja. Tror det blir jeansen ;) Dock svårt att få rätt storlek, men man kan ju alltid testa. "Indianblusen" är ju bara så himla söt! Älskar vita blusar på sommaren.

Nu måste jag dra, ska träna styrka klockan sex! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

gött att ngn tar sig i kragen och börjar träna. :D

2009-01-13 @ 19:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0