Pancakes

Pannkakor är gött dä! :D det tycker ja och anna, så vi (eller...mest anna)  lagade det till lunch idag :) speciellt gött efter bodypump (uuuh, träningsvärk imorn).

Skoldagen var inte så jätterolig idag, den va så kort (vilket självklart är gött) och så hade jag en dålig hårdag. Jaa, sånt kan förstöra en hel dag för mig. Resten av dagen ska jag bara ta det luuugnt..:) Ligga i soffan och se på tv och läsa. En riktig latmask är jag.

Eftersom jag tycker så mycket om listor ska jag göra en helt ointressant ytlig lista på allt jag skulle vilja ha just nu:P

  • Konsertbiljett till Håkan Hellström 22a februari i Västerås
  • tågbiljett tur-retur till västerås (det är ju så jävla dyrt)
  • Konsertbiljett Veronica Maggio 7e mars
  • Ljudet av ditt hjärta och Breaking Dawn!!
  • en fin vardagsklänning (mina har blivit så gamla och fula nu...)
  • slitna jeans
  • fina skor, typ ankelboots (usch vad jag hatar det ordet, så jävla fult)
  • en ny skinnjacka (buhu :/ )
  • snygga t-shirtar
  • flera pärlhalsband (ja vill ha många på samma gång liksom)

Det jobbigaste är att jag inte kommer ha råd med allt :( mina pengar kommer gå till tråkiga saker...blä.


Kommentarer
Postat av: söffa

jobba jojo, jobba :D

2009-01-28 @ 19:30:13
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/
Postat av: evelina

riktigt dyrt är'e :(

2009-01-30 @ 18:07:42
URL: http://duelltre.blogspot.com
Postat av: Anonym

den här perioden är jobbig. man är bara pank, pank, pank. också kommer ha begären efter vårens nyheter! BLÄ :P

Mer pengar åt folket!

2009-02-06 @ 23:37:36
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0