pokerface

haha, rubriken är inget annat än extremt dålig fantasi - den låten går på radio just nu.

Jag halvligger i min säng och tycker synd om mig själv. Anna skulle sova här, men för typ en timme sen började hon må jätteilla, så hon vill gå hem. Väldigt tråkigt :( men jag kan ju inte bara tänka på mig själv hela tiden, så för henne var det nog det bästa.

Idag har varit en väldigt bra dag. Jag vaknade runt tolv av att telefonen ringde - det var anna. Vi hade bestämt att vi skulle till charlottenberg, och tåget gick halv två så det var bara att pallra sig upp. Stressa som fan, och ta bussen kvart i ett för att åka med Anna och Julia till challa :) Vi skulle träffa Josefine och Sofia. När vi var framme gick vi till Sofia, satt där nån timma och bara pratade. När man är med dom rätta personerna behöver man inte göra nåt annat. Efter ett tag bestämde vi oss för att gå till 93:an och äta pizza. Jag tror fan att 90% av gångerna jag varit i charlottenberg med S & J så har jag ätit där. Vi orkar liksom inget annat:P skeeetagött var det iallafall, fick ju ingen pizza igår. Satt där ett bra tag, sen hann vi inte med mycket mer innan vi skulle in till Arvika igen. Vi skulle på bio. Twilight. Igen. Haha.
(får skylla på att anna inte hade sett den)
Den var lika bra den här gången, men ja visste ju vad som skulle hända hela tiden. Vi fick inte sitta tillsammans heller, va helt fullt :P jag och julia va tvungna att sitta längst fram, det sög. Nu längtar jag tills tvåan kommer (för det måste väl bli en till film?) och så måste jag läsa böckerna. Tur att jag har presentkort på Bokia :P

Efter bion åkte vi hem till mig, fjantade runt och sminkade oss. Haha, vi är ganska barnsliga. Vi hoppade till och med i min säng tills det knakade :O

Nu blir det sänga tror jag. Imorn hoppas jag på att få tillbaks min kamera!
Godnatt älsklingar!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha! Ja dagen var super bra! Synd att det slutade så tråkigt, mår fortfarande inte helt bra :( Vi måste verklgen se till att det blir fler gånger, på rikigt alltså! :)

2009-01-03 @ 13:54:36
URL: http://annailona.blogg.se/
Postat av: Kocko

Jag ville ju å se den twilight. varför fråga ni inte meej ? :( Buuuuhuuu...

2009-01-05 @ 21:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0