Slingat håret

Jepp, det har jag gjort idag. Ville få bort den hemska januari-utväxten..och vips, lite blekning, nu är den borta :D skitsnyggt blev det, om jag får säga det själv. Tack syrran!! <3

typ det jag ville säga. haha.
Nej men jag kan göra en liten lista om saker som hänt idag. Sist jag gjorde det hade jag också slingat håret..mysko..hårslingning måste framkalla ett list-begär hos mig. Jaja;  

- jag försov mig, vaknade 10 min innan bussen gick. ( nu kom jag på en till grej..sist jag gjorde en sån här lista hade jag försovit mig också. creepy.)
- jag sjöng opera på sånglektionen.
- jag vann över Johanna på vår amerikanska delstater-tävling. Men det räknas inte riktigt., jag hade tränat mer xP
- jag klantade mig som faaan på konsum, hahaha xD

Har inte hänt så mycket mer faktiskt. Skön och slapp dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hmm fatta inte din kommentar på min blogg, förklara..

2009-01-15 @ 17:19:19
URL: http://annailona.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du va ändå bättre en mig! :P men jag vill ha revansch! ;D

2009-01-15 @ 19:51:29
URL: http://johannakristinaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0