Trysil

Så var man tillbaka i vardagen igen med skola, väckarklockor och ordning och reda (nåja). Känns helt okej, men jag ska verkligen försöka bli mer ordningsam och sådär nu. Känner mig motiverad till det så jag tar tillfället i akt. Det är ingen idé att lova nåt när man inte känner någon motivation till det.
Dagen har varit helt okej. Har varit med om bättre dagar i skolan, men det gick. Anna var sjuk och det märktes att hon var borta :( Hade ju sovmorgon men dagen blev inte så mycket bättre för det.

Kan ju berätta om lite roligare grejer, helgen i Trysil till exempel :)
Till att börja med var det väldigt roligt, men det kan nästan inte bli annat med dom sköna personerna:P Vi åkte skidor två dagar, men trots det känner jag mig inte ett dugg bättre nu!!! På kvällarna lagade vi mat, tittade på Scrubs, spelade spel och skrattade. Vi skulle ju ha lite party en dag tänkte vi, men det var nästan ingen som ville sen ändå. Så jag, Josefine och Sandra försökte lite själva men vi fick liksom aldrig in partykänslan, haha..Det och Martins brutna handled var de enda minusen med resan tycker jag. Och att vi handlade för mycket mat! Haha.

  


Kommentarer
Postat av: Anna

Aj då.. det var ju tråkigt att ni hade handlat för mycket mat så stt resan blev tråkig..!

2009-01-14 @ 19:42:17
URL: http://annailona.blogg.se/
Postat av: Josefine :P

tyckte det var en super duper bra resa ja ;) <3 JAG VILL HA DINA BILDER!! ;)

2009-01-26 @ 18:41:46
Postat av: Jojsaan

Josefine: Ja, det var det verkligen :D du ska få mina bilder, jag tar med dom på ett usb imorn ;)

2009-01-26 @ 21:23:46
URL: http://jojsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0