Vårkläder, kvällsfika och en trött Jojo

Hej :)
För nån dag sedan fick vi hem H&M's vårkatalog - herregud vad tidigt tänkte jag. Men dom vet ju vad som säljer, och vem blir inte sugen på vårkläder när man tittar på alla somriga bilder i katalogen? Det blir i allafall jag, så jag ska tjata på mamma så att vi kan beställa redan nu, hahaha ;) Det är dumt (eftersom man antagligen har ändrat sig ang. vad man vill ha på sig när det verkligen är vår) men jag kan inte stå emot frestelsen..haha xD 
 
I höstas skrev jag ett inlägg om höstkläder, vad jag hade tänkt köpa och så där. Nu blev det ju inte (alls) så, men det var kul för stunden i allafall. Jag är väldigt ostrukturerad i mitt klädköpande, absolut ingen sån som kan följa listor och sånt där, även om jag älskar att göra dem. Det slutar ändå med att jag bara köper det som faller mig in. Frågan är om det inte blir allra bäst så? Jag vet inte jag. Men jag brukar iaf inför varje säsong ha en bild i huvudet över vad jag vill ha, hur jag vill se ut och sådär. Inför den här våren har jag noll koll:P "so what?" kanske du tänker, men för en klädintresserad tjej som jag så är det inte så kul:P Då blir det alltid så att jag bara sätter på mig vad som helst, och det blir oftast inte speciellt bra. Jag tycker om att klä mig genomtänkt och snyggt!

Nu måste jag snart åka, ska hem till Angelica och ta en kvällsfika. Ingenting är ju öppet såhär dags i Arvika (förutom mc donalds men min veganvän Angelica är inget stort fan av det stället) så då får man vara hemma :D haha. Vi har inte setts på heeela jullovet, så de ska bli gött å se flecka. Vi ska prata om en ev. håkan hellström-konsert och sådär :) sen ska jag hem och lägga mig bums i säng för jag är så jäkla trött efter natten (sov 'bara' 6 timmar). Läs mer om vår tjejkväll och kärlek till Edward Cullen här. (Johannas blogg har för övrigt helt plötsligt förvandlats till en Twilight-blogg. Jag är visst inte den enda med ohälsosamma besattheter här i världen.)
Nej nu måste jag draaaa :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

ohälsosamma besattheter är mitt förnamn!

2009-01-06 @ 22:35:08
URL: http://johannakristinaelisabet.blogg.se/
Postat av: Anna

han är så snygg. Cullun!! dreglar Såg den för sörsta gången idag =)

2009-01-09 @ 00:13:16
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0