13 juli

Jag vaknade för ett tag sen, tittade ut genom fönstret och såg... SOL! Jag vågar inte riktigt lita på den dock, den försvinner väl snart bakom ett moln och då blir det svinkallt. Men jag är glad så länge den är framme :) Ska försöka att ligga ute lite och läsa idag innan jag börjar jobba kl 17. :)

Igår vaknade jag och Julia skitsent (Anna satt och väntade på oss..), sen segade vi oss hela dagen, typ kollade på vinterviken och Leila bakar (som Julia döpte om till Leila fetar sig, haha) och sen gick jag hem. Då fortsatte jag med min städning jag hade börjat med i lördags, och sen kom Kicki och gjorde mig sällskap. Mamma kom hem från IKEA med min bokhylla, så den monterade vi ihop. Det blev jättebra, och äntligen har jag nånstans att ha mina böcker och tidningar. Efter det tittade jag och Kicki på Benjamin Button, cool film! Jag måste erkänna att Brad Pitt va rätt snygg där ett tag när han va ung, hehe. Vi åt bakad potatis till middag också, yummie :D Innan jag la mig så satt jag i soffan i mitt nystädade rum och läste. Och där var det slut på onödiga detaljer om min söndagskväll, haha.

Nu ska jag klä på mig och börja dagen! Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0