:D

Äntligen är livet som vanligt igen:D Pappa lämnade in min dator igår, och på typ en timme så blev min dator normal igen. Den har nämligen krånglat, har inte velat ansluta till internet. Så jag har fått låna pappas dator hela tiden. Efter ett tag blev han arg och sa att jag inte fick låna den mer, för han trodde hans dator skulle bli likadan som min då haha:P Vilket betydde att jag va tvungen att låna den i smyg, och det begränsade min tillgång till dator och internet lite. Haha. Jag = beroende av internet (hemskt). Iallafall så är det fixat nu och allt är som vanligt igen. Tack Karins brorsa! :D

Idag skulle jag egentligen ha åkt på en liten båtutflykt med Anna, Julia och Kicki men vädret svek oss, buhu :( Så jag har suttit i fåtöljen och läst istället. xD Ikväll ska vi äta middag med släkten på statt. Jag missar Marikas fest, det är lite tråkigt :( Men fick sms av Ida igår, om jag ska följa med på bryggan ikväll..? Fan, jag kan verkligen inte bestämma mig. Vill ju det, men det är inte så kul nykter. Och eftersom jag ska på den där middagen före, kan jag inte va med på förfesten. Aaah, beslutsångest!


snygging!!


Kommentarer
Postat av: sofia

gött med intrneeeet! :D

2009-07-18 @ 14:28:58
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/
Postat av: karin

min brorsa? :P haha. bra att han gör något duktigt iaf :)

2009-07-18 @ 15:55:58
URL: http://lovisally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0