puuuh

Man mår verkligen bra efter att ha tränat! Men där inne ville jag bara dö, det var så vaaaarmt. Efteråt stod jag och Malle i circuit-rummet och hon visade mig några steg som jag inte fattat, och så hade dom en sån där spark-grej där (ingen aning om vad dom kallas) som man gör box-kickar på. Blev sjukt sugen på kickboxning! Så himla synd att dom inte har nåt sånt pass på HK :( Men jag ska önska mig en boxningssäck i 18-årspresent, så jag kan boxa ur mig lite aggressioner. Gött dä vore!

Kvällen ska jag spendera med mor min. Vi ska göra spaghetti och köttbullar alldeles strax, sen ska vi nog bänka oss i fåtöljerna med varsin bok och fazer marianne , hehe.

Jag har fan kommit in i ett riktigt blogg-flow nu!
pussss


Kommentarer
Postat av: johanna

Jag kommer bara fram till det där " Ååååh, orka gå ner." Aldrig tusan vad gött det kommer vara efter :P

2009-07-20 @ 23:01:07
URL: http://johannakristinaelisabet.blogg.se/
Postat av: karin

haha! jag var rätt galen när jag skrev det där, men jag kände mig så jäkla smickrad. Där stod liksom han och kollade mig rakt i ögonen och log lite. haha! (nu låter jag galen igen..) men vad kul att du trodde att de var invandrare, för det trodde jag också först! haha. och jag skulle ha varit och tränat idag jag också, men jag var på bio ist! men vi kanske ses på hk någon dag om du inte tappar träningslusten helt :P så får Wide vara där också! Lyckas aldrig träna samtidigt som er längre :S

2009-07-20 @ 23:48:17
URL: http://lovisally.blogg.se/
Postat av: karin

förresten, tummen upp för att du börjat uppdatera oftare, det är kul att läsa :)

2009-07-20 @ 23:49:54
Postat av: karin

Haha, yes :) Ja, det tycker jag! Ja, Harry ja, det blev han! Haha, det måste jag se igen någon gång. på lördag? vad händer på lördag? känns som jag missat något nu :S puss

2009-07-21 @ 21:04:30
URL: http://lovisally.blogg.se/
Postat av: karin

nej, det har jag inte. hon kanske inte ville ha med mig. haha. men var det via mobilen eller.. ?

2009-07-21 @ 23:57:51
URL: http://lovisally.blogg.se/
Postat av: karin

jag hade visst fått en inbjudan, haha. vet inte om jag kan komma dit, brorsan fyller år imorgon och ska firas på lördag någon gång. så var det tal om jag skulle åka bort med några kompisar och om inte det blev skulle jag väl vara med Micka. Det kom lite plötsligt det här med partyt! Fast visst vore det väl trevligt :) ska du dit?

2009-07-22 @ 09:34:05
URL: http://lovisally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0