:D :D :D

HEEEEJ :D

ohshit, de känns som att det var 2 månader sen jag bloggade sist. Blev chockad när det stod 1 vecka och två dagar sen senaste inlägget. Det är i och för sig dåligt nog... Men skit samma, nu har jag tagit mig tid till att blogga iallafall:D
Den senaste tiden har vart grymt rolig, det har ju varit festival och allt! Det var nog den bästa festivalen hittills faktiskt. Måste ha berott på vårt camp som bara bestod av massa härliga tjejer, gud va roligt vi hade det! Torsdagen bjöd ju på väääärldens värme, har aldrig svettats så mycket i mitt liv tror jag (utanför hälsokompaniet alltså, hehe). Tittade på The Sounds, dom var riktigt bra! Och Lorentz&M.Sakarias. Jag är ju en sån gaaangster liksom;) Nej men dom var faktiskt bra dom med! Fredagen var väldigt regnig om jag inte minns fel..? Hade skitkul iallafall!! Tittade inte på nåt band då tror jag haha, eller jo en  liten sväng på Depeche Mode men dom spelade ju inte den där Just can't get enough och det är typ den enda jag kan så det spelade inte så stor roll. Lördagen började vi lite hemma hos Krille med ölspel (det är sjukt jobbigt att inte få säga namn eller peka) och sedan var det party all night long! :D Gjorde väl inget speciellt den kvällen tror jag, men det var sjukt kul ändå! Borde väl lägga in bilder, men jag har dom inte sparade på den här datorn... nöj er med facebook ;)

Ja, och denna vecka har jag jobbat och stått i. Igår var jag dock ledig och då kom Josefine&Sofia återigen till Arvika (dom sov hos mig under festivalen) så jag, Julia och Anna fikade med dom och sen gick vi på bio, Ice Age 3. Trevlig kväll som vanligt med mina tjejer :D

Imorn blir det jobb igen, sen är jag ledig under helgen. Gud, det låter så himla bra när jag säger att jag jobbar.. när jag i själva verket jobbar 4 timmar om dagen och spenderar mesta delen av den tiden med att stå och skvallra med käringera! hahaah.
Under helgen tror jag (hoppas jag!) att vi ska grilla hos anna :)

Ååååh, jag måste bara berätta!! Vi ska troligtvis åka till Oslo i år igen! Helgen vecka 31 blir det, och det här året blir det dubbelt så roligt och dubbelt så galet! jag längtar:D
Vad finns det mer att berätta? gud, det finns för mycket. Det får bli lite i taget! :P

Vi hörs! Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0