Sunne/Tallinn/Oslo here I come!

Kom hem från Mimmi för ett tag sen. Jag, hon och kicki tittade på film. En jättedålig, en lite mindre dålig haha. Innan dess va ja på palladium och hjälpte Julia. Vilket jag tror behövdes. Så lite pengar har jag tjänat idag också. Dock väldigt lite eftersom jag bara va där 1,5 h. Men vafan. Nu sitter jag och äter knäckebröd med tomat, avokado och örtsalt. Det är skitgott :D

Vet ni vad? Jag, Elin och mamma ska på kryssning till Tallinn på söndag! :D Det ska bli riktigt skoj :) Shoppa i tax-freen, hitta sin stora kärlek på dansgolvet (ni vet den där viking line-reklamen) och strosa i ett (förhoppningsvis) soligt Tallinn. Vi blir borta i två nätter, så vi är hemma på tisdag igen. Då ska vi ha grillning/ middag hemma hos Anna, och sen på onsdag blir det jobb och förberedelser inför Oslo, som vi åker till på torsdag. Gissa om jag är nöjd?! Äääälskar att ha en massa roliga saker att göra. Eller, vem gör inte det. Men jag tycker om när det är stressigt och mycket på en gång. :D

Och sen den här veckan är det fryksdalsdansen! Ska ju bara dit på onsdag, men det är ju då dom bästa banden spelar så mig gör det ingenting. Scotts och Måns Zelmerlöv räcker gott och väl ;) Det kommer bli dreeetkul! Hoppas bara inte det blir regn, men tyvärr verkar det som att det ska bli det enligt yr.no :( Men vafan, på med regnjackan så kör vi!


Bara för att jag har väntat sen typ januari på att få se dom.. :P

Kommentarer
Postat av: sofia

GÖTT GÖTT :D jag vill också åka på kryssning!

2009-07-20 @ 11:38:29
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/
Postat av: a.

haha, på kryssning :P

fan du är inte hemma i helgen när jag kommer hem..



jag och dennis ska också åka båt till denmark :P

2009-07-21 @ 11:48:53
URL: http://enlotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0