090729

Nu står jag här på jobbet igen. Det är inte alls kul, känner mig helt orkeslös och på dåligt humör. Min mage känns helt proppfull som om jag är jättemätt, fast det är jag inte. Eller ja, det va rätt längesen jag åt iallafall. Jaja - nog med gnäll.

När jag kommer hem ska jag lägga upp lite bilder från Fryksdal tror jag, och från kryssningen. HAHAHA är väl allt man kan säga om den, håller du inte med Elin? Förutom lite för mycket alkohol på söndagskvällen (!) för min och Elins del så var det en trevlig och rolig resa med syster och mor :)

Vi stannade på Barkarby Outlet på hemvägen och där inhandlades lite saker, bland annat Scotts nya album! :D Vi var de första som köpte den i den affären, den hade kommit in samma dag :) Så den lyssnade vi på på vägen hem och jag säger bara - jag är förlooorad! ;)
Igår när jag kom hem begav jag mig till Anna där det blev middag med brudarna :) Riktigt trevlig och mysig kväll!
Idag skulle jag ha gjort tusen grejer men har inte gjort ett skit såklart. Åker till Oslo imorgon 15.30. Innan dess ska jag ha tvättat, packat, lämnat in mina jobbpapper på kommunen så jag får min fucking lön OCH ha handlat med nikki. Gött.
 
Såg nyss att Erica har gjort ett nytt schema, ändå fram till december! :D gud va bra, då kan jag ju börja planera redan nu. För planera är ju sååå min grej liksom ;) Nej, men jag såg dessvärre att både jag och Julia är satta 2 dagar var den veckan vi åker till Gran Canaria. Kan bli svårt att byta bort.. men det måste vi!! Hade ingen aning om att jag skulle ha ett jobb när vi beställde resan i vintras liksom:P

BTW så är jag sugen på att åka till Lidköping den 12:e augusti. Det är nån festival där då och gissa vilka som spelar om inte Scotts! :D jag vill jag vill jag vill! Det är gratis så det blir inte så dyrt heller haha ;)

Herregud, jag är nog årtiondenas klumpigaste biokassörska...; gav först kunderna fel biljetter, sen när ja hade gjort återköp och krånglat (man måste göra så..) så river jag av dom nya biljetterna på mitten! xD piiiinsamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0