26 juni

På begäran från Sofia får jag nu ta tag i mig själv o blogga ;)
Nej, men jag måste faktiskt få skylla på massa att göra och att internet inte funkar hemma :( Tur då att alla inte är lika datanördiga som sofia på sommaren ;)

Det har hänt en del sen ja skrev sist. Det har varit överraskningsfest för Josefine - så jäkla kul!! Den kvällen avslutades hos Sandra. Sen var det midsommar. Den firades hon Marcus, Annas pojkvän. Även det jäkligt kul. Den här kvällen (morgonen) somnade jag också hos Sandra. vad skulle jag göra utan henne? ;) Sen måndag var det jobb, tisdag och onsdag steeek. Igår jobbade jag, drog till ingestrand en snabbis, tränade (för första gången på tre veckor) och sen jobbade jag igen innan jag drog på grillkväll hos Ida. Vi planerade massa inför festivalen - det kommer bli hur bra som helst! :D

Det har ju varit hur bra väder som helst denna veckan - jag njuuuter och har inte tid att blogga. jag mår så himla bra när det är så, när jag har massa att göra. Visst, det är lite stressigt ibland, men ändå så kul, så det gör mig lycklig. Imorgon väntar bryggan, båten och på kvällen 18-årsfest hos Mimmi :)

Nu ska jag läsa alla andras bloggar. Puss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det ska bli ännu varmare nästa vecka!!! Och jag hoppas jag ingår i festival planerna :P

2009-06-28 @ 23:54:15
URL: http://johannakristinaelisabet.blogg.se/
Postat av: a.

du är nog sämst i världen på att blogga! :P

2009-07-07 @ 20:02:55
URL: http://enlotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0