Beach 09...

Jag har lite problem. Bikini-problem. Jag va på stan idag för att titta efter en ny bikini, och USCH va hemskt det var. Jag kände mig bara ful och fet och alla bikinis var i fel modell. Jag har ju rätt små bröst i förhållande till resten av min kropp så det såg bara så jävla FEL ut. Sur och med självförtroendet i botten åkte jag hem och somnade. (Men det hör inte hit...=P)

Nu när jag vaknade gick jag in på datorn för jag skulle kolla på stadium och åhlens hemsida, ifall dom hade några fina så det är värt en tur till Karlstad. Gick in på ahlens.se och där hade dom flera stycken jättefina! :D I exakt den modellen jag vill ha. Nu hoppas jag bara dom finns i karlstad och sitter bra på mig! Annars vet jag inte vad jag gör... tänker inte gå med min gamla fula ett år till. Ja gör't inte :P

Nu ska jag plugga filosofi och ägna mig åt lite större problem än beach 09. Puss!

Kommentarer
Postat av: karin

åh, vad snäll du är Jojo! Vad glad jag blir :) Alltid är det du som är förstående och kommer med komplimanger, tack! ^^

2009-06-01 @ 18:19:27
URL: http://lovisally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0