God morgon :)

Idag fick jag sova ut riktigt, det va gött :) Anna ringde alldeles nyss och ville att jag skulle komma ner på stan, så det blir att ta bussen in om en halvtimme (orka cykla) och sen förhoppningsvis hem till Kicki och träffa henne ett tag. Var jättelängesen känns det som:P

Just det, borde väl berätta om överraskningen jag va på igår, för HÅKAN såklart! Han kom hem från Usa igår, han har varit där ett år. Och idag fyller han år också. Grattis grattis :) Det var riktigt kul att se honom igen. Men jag får berätta mer om det nån annan dag, för ja har lite bråttom nu. Tänkte att jag skulle sätta mig på söndag och skriva ner allt som hänt under veckan. Vettefan om det är nåt intressant men. Jag vill ha det dokumenterat!

Nu måste jag äta frukost!! hehe ;)
pusspuss.

Kommentarer
Postat av: a.

vi måste också ses någon dag.

ska du på arvika?

2009-06-23 @ 19:02:55
URL: http://enlotus.blogg.se/
Postat av: sofia

dååååliga människa som inte bloggar på väldigt länge!!!

2009-06-26 @ 23:07:09
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0