LÖRDAG

Idag är det lördag. Sjätte juni,  nationaldagen :) Önskar att vi inte hade tagit bort flaggstången, annars kunde vi ha hissat flaggan idag :) Jag ska iallafall fira dagen med äkta svensk mat och äkta svensk sysselsättning = tacos och partyparty. ;)

Gårdagen var oväntat rolig! :D Det började med lite stress (ovanligt) som resulterade i ett fult inslaget paket och ofixat hår för min del. När jag kommit till Agge åt vi skitgod mat, som sötnosa hade gjort alldeles själv :) Hon blev jätteglad för presenten också, så jag kunde pusta ut. Hon fick ett inramat foto på Håkan,  från hans konsert på Scandinavium i april förra året. Låter simpelt, men bilden va faktiskt jättefin:P
Sen så bestämde jag mig, efter många om och men, för att dricka. Hade inte tänkt det först men så blev det så ändå. Efter lite Håkan på stereon och massa prat så skulle Agge o gänget ner på stan. Jag, Mimmi och Kicki drog vidare till Simon, han hade klassfest :) Var där ett tag och pratade med folket där, sen åkte jag, mimmi, malle och kicki ut i bilen lite :) Vi sjöng som fan, pratade gamla minnen och skrattade skitmycket :D Sen så åkte vi till Krille. Han, Ola, Marcus och Johan satt och tittade på tv, haha. Jätteroliga och sociala var dom ;) Men jag tyckte det va kul ändå jag, hehehe ;) (you know why). Därefter så åkte vi ut igen ett tag, innan vi släppte av Malle, hämtade Evelina och Agge och åkte hem :)
Vi hann med ganska mycket kan man säga! Jag somnade med ett leende på läpparna, och vaknade med ett likaså.
Party hard people! PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0