Mardröm

Jag drömde en heeelt sjuk dröm inatt xD Den var läskig, fast i efterhand är den mest rolig, haha.
Jag kommer inte ihåg så mycket, men jag minns att jag och någon satt framför datorn/teven och så visade denna någon (kommer inte ihåg vem det var) en film för mig, och helt plötsligt kommer det en massa bilder på mig med världens dubbelhaka! Nån hade tagit kort på mig när jag sov eller nåt, och jag hade världens dubbelhaka! Skitstor! Och jag va med i den där filmen som "exempel" på en tjock människa typ... Det kändes inte så bra.
Jag fick panik, sen vaknade jag. Hahahaha xD

Kommentarer
Postat av: Malvina

hahahahahhaha roligaste på länge! Jag drömmer också helt sjuka grejer - fast jag brukar väcka mig själv när de blir för läskigt? xD

2009-06-06 @ 14:50:11
URL: http://malvinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0