SOMMARLOV

Jag har fan sommarlov. Och har haft det i en dag nu. Mitt sista sommarlov. Fan va sjukt.
 
Just nu sitter jag i min säng och äter tacochips med guacamole, guuud så gött det är. Jag kom hem från Sandra för ett tag sen, vi pratade och pratade och pratade. Det gick inte att få stopp på oss - som vanligt. Kom därifrån till slut iallafall, efter att ha diskuterat våra kroppar, raggningsknep och projektarbete. Vi kaaaanske har kommit på en bra idé, eller så suger den. Jaja :)  Imorn ska jag jobba första dagen på fordonsmuséet, sen på kvällen ska jag va på palladium. Håller på och lär mig allt där nu, sen får jag förhoppningsvis några tider i sommar åtminstone.

Gud, jag och Julia pratade idag om att man kanske håller på att växa ifrån sommarlov. Låter helt cp jag vet, men vi menade att man blir mer och mer "vad ska jag göra nu? i TIO veckor?" nu när man är "lite äldre" (haha) och inte jobbar eller har annat för sig. När man är typ 14, kan man ju slösa bort hur mycket tid som helst på ingenting, men nu känner iallafall jag att det är gött att ha lite struktur på livet. Det är inte det att jag inte tycker om att va ledig eller att jag inte är lat, jag får bara panik av tanken att vara helt ledig i 10 veckor när det är FULT VÄDER. Som tur är så har jag ju jobb, men så länge det är pissväder så vet man ju inte vad man ska göra när man är ledig. I-landsproblem deluxe, jag vet, men är det nån som känner samma?

Nu måste jag fan somna här, om jag ska orka upp och jobba imorn (börjar visserligen 11 men ändå.. :P)
puss & godnatt :)


Kommentarer
Postat av: Elin

vadå, du kan väl göra som du alltid gör.. sitta vid datorn å glo i pyjamas te klockan 5 ca :P

2009-06-17 @ 18:11:44
URL: http://bompaa.blogg.se/
Postat av: a.

man kan ligga hemma och lyssna på regnet, läsa, måla och se på film.

man kan träffa vänner och fika.

man kan träna.

man kan ligga kvar hela dagen i sängen, kanske knulla massa om man har en pojk/flickvän.



det finns mycket att göra gumman (y)

2009-06-21 @ 20:44:03
URL: http://enlotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0