Söta ungar

Jag kom och tänka på en grej som min 5-åriga kusin Maja sa häromdagen, när jag berättade att jag hade punka på min cykel, och att inte pappa hade lagat den än. Det var så sött;

"Jag vet hur man gör det. Det har vi (hon och storebrorsan) och pappa gjort. Man tar i vatten, och där det kommer bubblor, där är hålet. Så tar man tejp eller ett speciellt lim och täpper igen hålet med. Har ni sånt speciellt lim hemma?"

Kände mig ganska dålig haha, en unge på 5 år vet hur man lagar punka, men inte jag! Helt söt var hon också, när hon förklarade för mig. Ni som har träffat henne vet att hon har världens pipigaste och sötaste röst också, vilket gjorde det hela ännu gulligare.
Jag älskar barn!

Kommentarer
Postat av: Malvina

haha, jag vet! man smälter verkligen när såna där småttingar bara är jättejätteJÄTTEsöta.

2009-06-02 @ 11:43:57
URL: http://malvinan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vår blogg är fixad /Wide

2009-06-04 @ 22:07:25
URL: http://kulturarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0