Tisdag

Uuuh, jag är så trött. Fattar inte varför:P Ja hade ju sovmorgon idag och allt, hmm.. Har sovmorgon imöra också, gött dä ;) Värmer upp lite inför sommarlovet!

Idag gjorde vi inte mycket vettigt. Ja kom till skolan klockan elva, sen åkte vi direkt till Nysäter och von Echtedtska gården med klassen. Har varit där förut, men mindes fan inte en jota. Det var väl ganska kul o se :) Efter det lilla besöket åkte vi hem till keeron (mentor) och fikade.. (haha, Johanna du ÄR så jävla klockren!! :D) och sen  var det dags att åka tillbaks till Arvika igen. Då hämtade jag och Söffa min cykel, gick hela vägen hem (PUST) och fetade oss med pizza innan det var dags för sångavslutning. Det var många söta barn med, men dom fick oss att känna oss väldigt gamla :S haha. Det gick helt ok att sjunga iallafall, trots att min hals strejkade på några ställen:P

Nu ligger jag här, helt utslagen. Har läst Sofis Mode och kikat runt på bloggar och facebook sen jag kom hem, är ganska uttråkad:P Helt sjuk känsla att inte ha nåt att göra, inte ens städa rummet. Det gjorde jag ju i lördags. Konstig känsla:P

Nu ska jag facebooka lite till ;)

Kommentarer
Postat av: angelica

var det fint hemma hos keeron? :P



jag vill också inte ha nått att göra, jag har massor att göra hela tiden :(

2009-06-09 @ 22:35:43
URL: http://enlotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0